Znak sprawy: DG.111.02.25
Dolnośląskie Centrum Kształcenia Ustawicznego i Językowego Kadr w Legnicy, plac Zamkowy 1, 59- 220 Legnica
ogłasza nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze:
zastępca dyrektora ds. organizacyjnych
(nazwa stanowiska pracy)
O ww. stanowisko ubiegać może się osoba, która:
- posiada obywatelstwo państwa członkowskiego UE lub jest obywatelem innego państwa, któremu na podstawie umów międzynarodowych, przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia oraz posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków,
- posiada wykształcenie wyższe,
- posiada co najmniej pięcioletni staż pracy,
- posiada co najmniej trzyletni staż pracy lub wykonywała przez przynajmniej trzy lata działalność gospodarczą o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku,
- biegle posługuje się programami biurowymi pakietu MS Office,
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych,
- nie była prawomocnie skazana wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność zarządzania zespołem pracowników,
- dyspozycyjność, dobra organizacja pracy,
- komunikatywność, odpowiedzialność, sumienność, rzetelność i kreatywność,
- znajomość ustawy o samorządzie województwa,
- znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,
- znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
- znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych,
- znajomość przepisów dot. działalności gastronomicznej.
Zakres zadań przewidzianych dla ww. stanowiska obejmuje m.in.:
1. Nadzór i organizacja działalności Klubokawiarni:
- kontrola prawidłowości i gospodarności zaopatrzenia Klubokawiarni prowadzonego przez intendenta,
- kontrola przestrzegania procedur HACCP,
- bieżąca aktualizacja procedur HACCP w razie konieczności,
- nadzór nad gospodarką materiałową Klubokawiarni,
- opracowywanie oferty klubokawiarni wraz z kalkulacją z uwzględnieniem pory roku i wyników sprzedaży oraz ich aktualizacja po wcześniejszej akceptacji kosztów przez głównego księgowego i zatwierdzeniu przez dyrektora Centrum,
- przygotowywanie i organizacja wydarzeń kulturalnych w Klubokawiarni po wcześniejszej akceptacji kosztów przez głównego księgowego i zatwierdzeniu przez dyrektora Centrum,
- nawiązywanie współpracy i przygotowywanie umów z kontrahentami (dostawcy, partnerzy wydarzeń itp.),
- prowadzenie profili Klubokawiarni w mediach społecznościowych,
- promocja i reklama Klubokawiarni,
- opracowywanie harmonogramów pracy pracowników Klubokawiarni i przekazywanie ich pracownikowi odpowiedzialnemu za sprawy kadrowe,
- zgłaszanie usterek i konieczności przeprowadzenia bieżących prac konserwatorskich do kierownika ds. administracyjno-gospodarczych,
- przygotowywanie dokumentacji do archiwizacji i przekazywanie do składnicy akt.
2. Organizacja wydarzeń kulturalnych organizowanych w siedzibie jednostki:
- nawiązywanie współpracy z podmiotami oferującymi usługi w zakresie kultury, edukacji i turystyki,
- opracowanie i aktualizacja koncepcji wykorzystania potencjału turystycznego siedziby jednostki,
- opracowywanie kalendarza wydarzeń kulturalnych i jego promocja,
- pozyskiwanie środków ze źródeł zewnętrznych na organizację wydarzeń kulturalnych,
- opracowywanie niezbędnej dokumentacji wydarzeń (w tym w zakresie sprawozdawczości).
3. Zarządzanie bazą noclegową (skrzydło B budynku)
- prowadzenie rejestru miejsc noclegowych i rejestru umów wynajmu dla podmiotów zewnętrznych,
- aktualizacja cenników, regulaminu udostępniania miejsc noclegowych,
- zgłaszanie usterek i konieczności przeprowadzenia bieżących prac konserwatorskich i porządkowych do kierownika ds. administracyjno-gospodarczych,
- przygotowanie i przeprowadzenie prac inwestycyjnych w skrzydle B budynku,
- pozyskiwanie środków ze źródeł zewnętrznych na remonty i inwestycje w skrzydle B budynku,
- przygotowywanie dokumentacji do archiwizacji i przekazywanie do składnicy akt.
4. Inne zadania zlecone przez dyrektora Centrum.
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
Wymiar czasu pracy – cały etat
Opis warunków pracy – praca w pozycji siedzącej, przy obsłudze komputera powyżej połowy dobowego czasu pracy.
Ponadto oferujemy:
– dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka),
– dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy
(powyżej 5 lat),
– nagroda jubileuszowa,
– dofinansowanie do wypoczynku,
– świadczenia okolicznościowe,
– możliwość skorzystania na preferencyjnych warunkach z grupowego ubezpieczenia na życie,
– dofinansowanie do karty Medicover Sport,
– dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
– parking oraz stojaki na rowery na terenie jednostki,
– zgrany i sympatyczny zespół.
Wymagane dokumenty:
1. list motywacyjny poświadczony własnoręcznym podpisem, zawierający aktualny numer telefonu kandydata,
2. kopie dokumentów potwierdzających:
– wymagane wykształcenie,
– wymagany staż pracy,
3. klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy poświadczona własnoręcznym podpisem klauzula do pobrania
4. kwestionariusz osobowy kandydata kwestionariusz do pobrania
5. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
6. oświadczenie o niekaralności – w przypadku zatrudnienia zaświadczenie z KRK.
- Dokumenty należy składać w sekretariacie Dolnośląskiego Centrum Kształcenia Ustawicznego i Językowego Kadr w Legnicy, plac Zamkowy 1, w zamkniętej kopercie z napisem: „Nabór na kierownicze stanowisko urzędnicze: zastępca dyrektora ds. organizacyjnych” lub przesłać podpisane certyfikatem kwalifikowanym lub profilem zaufanym na adres elektronicznej skrzynki podawczej jednostki na platformie e-PUAP: /DCKUiJK/esp w nieprzekraczalnym terminie do dnia 03 marca 2025 r. do godz. 15.00.
Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej www.centrumzamek.pl w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie jednostki.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu styczniu 2025 r. wynosi poniżej 6%.