Znak sprawy: DG.111.02.25
Dolnośląskie Centrum Kształcenia Ustawicznego i Językowego Kadr w Legnicy, plac Zamkowy 1, 59- 220 Legnica

ogłasza nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze:
zastępca dyrektora ds. organizacyjnych
(nazwa stanowiska pracy)

O ww. stanowisko ubiegać może się osoba, która:

  1. posiada obywatelstwo państwa członkowskiego UE lub jest obywatelem innego państwa, któremu na podstawie umów międzynarodowych, przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia oraz posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków,
  2. posiada wykształcenie wyższe,
  3. posiada co najmniej pięcioletni staż pracy,
  4. posiada co najmniej trzyletni staż pracy lub wykonywała przez przynajmniej trzy lata działalność gospodarczą o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku,
  5. biegle posługuje się programami biurowymi pakietu MS Office,
  6. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych,
  7. nie była prawomocnie skazana wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Wymagania dodatkowe:

  1. umiejętność zarządzania zespołem pracowników,
  2. dyspozycyjność, dobra organizacja pracy,
  3. komunikatywność, odpowiedzialność, sumienność, rzetelność i kreatywność,
  4. znajomość ustawy o samorządzie województwa,
  5. znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,
  6. znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
  7. znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych,
  8. znajomość przepisów dot. działalności gastronomicznej.

Zakres zadań przewidzianych dla ww. stanowiska obejmuje m.in.:

1. Nadzór i organizacja działalności Klubokawiarni:

  • kontrola prawidłowości i gospodarności zaopatrzenia Klubokawiarni prowadzonego przez intendenta,
  • kontrola przestrzegania procedur HACCP,
  • bieżąca aktualizacja procedur HACCP w razie konieczności,
  • nadzór nad gospodarką materiałową Klubokawiarni,
  • opracowywanie oferty klubokawiarni wraz z kalkulacją z uwzględnieniem pory roku i wyników sprzedaży oraz ich aktualizacja po wcześniejszej akceptacji kosztów przez głównego księgowego i zatwierdzeniu przez dyrektora Centrum,
  • przygotowywanie i organizacja wydarzeń kulturalnych w Klubokawiarni po wcześniejszej akceptacji kosztów przez głównego księgowego i zatwierdzeniu przez dyrektora Centrum,
  • nawiązywanie współpracy i przygotowywanie umów z kontrahentami (dostawcy, partnerzy wydarzeń itp.),
  • prowadzenie profili Klubokawiarni w mediach społecznościowych,
  • promocja i reklama Klubokawiarni,
  • opracowywanie harmonogramów pracy pracowników Klubokawiarni i przekazywanie ich pracownikowi odpowiedzialnemu za sprawy kadrowe,
  • zgłaszanie usterek i konieczności przeprowadzenia bieżących prac konserwatorskich do kierownika ds. administracyjno-gospodarczych,
  • przygotowywanie dokumentacji do archiwizacji i przekazywanie do składnicy akt.

2. Organizacja wydarzeń kulturalnych organizowanych w siedzibie jednostki:

  • nawiązywanie współpracy z podmiotami oferującymi usługi w zakresie kultury, edukacji i turystyki,
  • opracowanie i aktualizacja koncepcji wykorzystania potencjału turystycznego siedziby jednostki,
  • opracowywanie kalendarza wydarzeń kulturalnych i jego promocja,
  • pozyskiwanie środków ze źródeł zewnętrznych na organizację wydarzeń kulturalnych,
  • opracowywanie niezbędnej dokumentacji wydarzeń (w tym w zakresie sprawozdawczości).

3. Zarządzanie bazą noclegową (skrzydło B budynku)

  • prowadzenie rejestru miejsc noclegowych i rejestru umów wynajmu dla podmiotów zewnętrznych,
  • aktualizacja cenników, regulaminu udostępniania miejsc noclegowych,
  • zgłaszanie usterek i konieczności przeprowadzenia bieżących prac konserwatorskich i porządkowych do kierownika ds. administracyjno-gospodarczych,
  • przygotowanie i przeprowadzenie prac inwestycyjnych w skrzydle B budynku,
  • pozyskiwanie środków ze źródeł zewnętrznych na remonty i inwestycje w skrzydle B budynku,
  • przygotowywanie dokumentacji do archiwizacji i przekazywanie do składnicy akt.

4. Inne zadania zlecone przez dyrektora Centrum.

Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

Wymiar czasu pracy – cały etat

Opis warunków pracy – praca w pozycji siedzącej, przy obsłudze komputera powyżej połowy dobowego czasu pracy.

Ponadto oferujemy:

– dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka),
– dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy
(powyżej 5 lat),
– nagroda jubileuszowa,
– dofinansowanie do wypoczynku,
– świadczenia okolicznościowe,
– możliwość skorzystania na preferencyjnych warunkach z grupowego ubezpieczenia na życie,
– dofinansowanie do karty Medicover Sport,
– dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
– parking oraz stojaki na rowery na terenie jednostki,
– zgrany i sympatyczny zespół.

Wymagane dokumenty:

1.  list motywacyjny poświadczony własnoręcznym podpisem, zawierający aktualny numer telefonu kandydata,
2. kopie dokumentów potwierdzających:
– wymagane wykształcenie,
– wymagany staż pracy,
3. klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy poświadczona własnoręcznym podpisem klauzula do pobrania
4. kwestionariusz osobowy kandydata kwestionariusz do pobrania
5. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
6. oświadczenie o niekaralności – w przypadku zatrudnienia zaświadczenie z KRK.

  1. Dokumenty należy składać w sekretariacie Dolnośląskiego Centrum Kształcenia Ustawicznego i Językowego Kadr w Legnicy, plac Zamkowy 1, w zamkniętej kopercie z napisem: „Nabór na kierownicze stanowisko urzędnicze: zastępca dyrektora ds. organizacyjnych” lub przesłać podpisane certyfikatem kwalifikowanym lub profilem zaufanym na adres elektronicznej skrzynki podawczej jednostki na platformie e-PUAP:  /DCKUiJK/esp w nieprzekraczalnym terminie do dnia 03 marca 2025 r. do godz. 15.00.
    Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej www.centrumzamek.pl w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie jednostki.

     

    Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu styczniu 2025 r. wynosi poniżej 6%.